[ Gabika]

Som typická Váha, niekedy potrebujem byť stredobodom pozornosti, inokedy vyhľadávam samotu. Milujem jedinečnosť, aj preto som študovala literatúru a filozofiu. Zbožňujem medzivojnovú literatúru, expresionizmus a neviem sa nasýtiť Smrekovho vitalizmu. Viac cestujem prstom po mape, ako reálne, o to viac sa zaujímam o zážitky ostatných. Nemám vysnívané miesto - pre mňa je úžasné každé, kde cítim vnútorný pokoj a harmóniu. Neodmysliteľne ku mne patrí kniha, káva, kvalitné červené víno a samozrejme moji najbližší.

Ďalšie články

Najčítanejšie

WestJet pripravil svojim klientom Vianoce v predstihu

Pridané: 13.12.2013 | Prečítané 2290 x

Letecká spoločnosť WestJet si dala tento rok na predvianočnom prekvapení naozaj záležať. 250 svojich klientov obdarovala vianočnými darčekmi presne podľa ich prianí.

Zrejme ste už tiež na Youtube či sociálnych sieťach videli video prekvapených a dojatých ľudí na letisku. nadská letecká spoločnosť WestJet v rámci nového videa, ktoré má tohto prepravcu propagovať pripravil pre svojich pasažierov milé vianočné prekvapenie.

Tento marketingový ťah bol naozaj premyslený do detailu a myslím, že v rámci neho zabili dve muchy jednou ranou. V prvom rade si pripravili skvelú reklamu a v druhom si získali na svoju stranu kopec cestujúcich týmto emotívnym zážitkom. A povedzme si úprimne, načasovali si ho skvele, v adventnom období, kedy je kopec ľudí naladených úplne inak, ako  v bežné, všedné dni.

Na Pearsonovom medzinárodnom letisku a na Medzinárodnom letisku Johnba Munroa Hamiltova v Toronte umiestnili 19 skrytých kamier. Vďaka nim zachytili emócie a priania svojich pasažierov, ktorých privítal po tom, čo prešli vstupnou kontrolou digitálny Santa Claus, ktorý sa každého jedného z nich pýtal, aký by si želali vianočný darček.

Lietadlá s týmito pasažiermi následne odleteli do Calgary a zamestnanci WestJetu sa usilovne pustili do práce, aby svojim 250 klientom splnili ich vianočné sny. Po štyroch hodinách letu na klientov v letiskovej hale čakali VIANOCE. Doslova. Zo stropu sa spustil umelý sneh a na batožinovom páse sa viezli balíčky vo farbách spoločnosti s menami každého jedného cestujúceho, ktorých doručovateľom bol SANTA. Medzi darčekmi sa nachádzali aj fotoaparáty či televízory.

Museli mať naozaj skvele pripravenú stratégiu, aby dokázali aspoň čiastočne splniť sny až 250 ľuďom.

WestJet sú takýmito akciami známi, už v minulosti organizovali napr. zábavnú akciu a v rámci sociálneho programu venovali voľné letenky rodinám v núdzi.

Ak video na YouTube z tohtoročnej akcie dosiahne 200 000 vzhliadnutí, pristúpia vraj k podobnému kroku.

Mňa osobne tento druh reklamy vážne zaujal. Čo naň poviete Vy?

Nech sa páči, takto vyzerajú Vianoce na letisku:

http://www.youtube.com/watch?v=zIEIvi2MuEk

 

ZDROJ: YouTube

Článok je osobným názorom autora blogu (blogera). Spoločnosť CK Malko Polo, s.r.o ako prevádzkovateľ stránky blog.letenky.sk neberie právnu zodpovednosť za správnosť a úplnosť informácií.

© 1998-2014. Všetky práva vyhradené.