Som typická Váha, niekedy potrebujem byť stredobodom pozornosti, inokedy vyhľadávam samotu. Milujem jedinečnosť, aj preto som študovala literatúru a filozofiu. Zbožňujem medzivojnovú literatúru, expresionizmus a neviem sa nasýtiť Smrekovho vitalizmu. Viac cestujem prstom po mape, ako reálne, o to viac sa zaujímam o zážitky ostatných. Nemám vysnívané miesto - pre mňa je úžasné každé, kde cítim vnútorný pokoj a harmóniu. Neodmysliteľne ku mne patrí kniha, káva, kvalitné červené víno a samozrejme moji najbližší.
Témy
Najčítanejšie
- 19.08.2010
- Prečo sú nízkonákladové lety nízkonákladové?
- 16017 prečítaní
- 16.08.2010
- Malebné Živogošče
- 9110 prečítaní
- 31.08.2011
- Nuansy leta v chorvátskom Gradaci
- 8690 prečítaní
- 30.09.2010
- Chorvátska "MHD" alebo Smiech cez slzy
- 7982 prečítaní
- 10.07.2012
- Poplatok za príručnú batožinu WizzAir – väčší komfort či obyčajné zdieranie?
- 6479 prečítaní
Sexi letušky na obálke Playboya
Na to, že letušky sa vyzliekajú do plaviek sme už zvyknutí, hlavne pri spoločnosti Ryanair, no nasledovali ich aj kolegyne z Mexicana Airlines, ktoré však nezostali len pri kalendári, ich sexi telá zdobia aj titulnú stránku Playboya.
Keby sme si teda položili otázku, ako si privyrábajú letušky, odpoveď by znela pózovaním Na prezentácii aprílového čísla mexického Playboya možno obdivovať krásne telá letušiek, ktoré pózujú v sexi podväzkoch a nohavičkách a okrem tohto strohého „odevu“ majú na hlavách baretky typické pre letušky.
A čo tieto dámy viedlo k takémuto kroku? Predovšetkým mali hlboko do peňaženky. Spoločnosti Mexicana Airlines sa totiž nedarilo a v auguste minulého roka vyhlásila bankrot, zrušila niektoré linky, a tak letušky prišli zo dňa na deň o prácu.
Prvou akciou bolo nafotenie kalendára. Celý nápad sa zrodil v mysli letušky Coral Perez, ktorá pre Mexicanu pracovala 10 rokov. A že dobrý nápad je polovicou úspechu sa potvrdilo aj v tomto prípade. Dievčatá dali do hry svoje posledné úspory, dokopy približne 6000 eur, čím pokryli výrobné náklady kalendára. Avšak ich krása zaujalo až tak, že už pred oficiálnym spustením predaja tohto netradičného kalendára bolo rezervovaných 1000 výtlačkov, pričom jeden kalendár mal hodnotu 9 eur. Letušky tu pózujú pri kokpitoch lietadiel len v bikinách či kratučkých uniformách. Pre obrovský záujem sa dalo tlačiť ďalších 3000 výtlačkov. Tento počin mal prilákať investorov a zlepšiť finančnú situáciu leteckej spoločnosti, ktorá by mohla opäť začať lietať a teda vziať nazad aj samotné letušky.
Avšak týmto krokom sa ich „aktivačné práce“ neskončili. Začiatkom apríla uzrel svetlo sveta pánsky magazín Playboy a jeho hlavným pútačom sú práve mexické letušky, hoci na fotkách nie sú úplne nahé, ide i tak o dosť pikantné zábery.
Obe akcie – tá s kalendárom, aj zmluva s Playboyom však nepriniesli celkom požadovaný efekt. Podľa posledných správ má spoločnosť Mexicana budúcnosť stále neistú. Každopádne sa letušky aspoň zviditeľnili, a keď nenastúpia späť na bývalé miesta, možno sa uplatnia na inej pozícii. No povedzte, milí páni, nechceli by ste zamestnávať také krásky?
Článok je osobným názorom autora blogu (blogera). Spoločnosť CK Malko Polo, s.r.o ako prevádzkovateľ stránky blog.letenky.sk neberie právnu zodpovednosť za správnosť a úplnosť informácií.