[ Gabika]

Som typická Váha, niekedy potrebujem byť stredobodom pozornosti, inokedy vyhľadávam samotu. Milujem jedinečnosť, aj preto som študovala literatúru a filozofiu. Zbožňujem medzivojnovú literatúru, expresionizmus a neviem sa nasýtiť Smrekovho vitalizmu. Viac cestujem prstom po mape, ako reálne, o to viac sa zaujímam o zážitky ostatných. Nemám vysnívané miesto - pre mňa je úžasné každé, kde cítim vnútorný pokoj a harmóniu. Neodmysliteľne ku mne patrí kniha, káva, kvalitné červené víno a samozrejme moji najbližší.

Ďalšie články

Najčítanejšie

Negatívna reklama pre British Airways

Pridané: 05.09.2013 | Prečítané 2414 x

Hovorí sa, že aj negatívna reklama, je reklama. Dá sa povedať, že ľudia dávajú verejnosti oveľa radšej vedieť o negatívnych zážitkoch, ako o tých pozitívnych.

V súčasnej dobe je možné prostredníctvom sociálnych sietí šíriť naozaj celkom účinne takmer všetko. A využil to aj nespokojný cestujúci, ktorý sa svojou negatívnou skúsenosťou so strateným kufrom svojho otca a nespokojnosťou s riešením tejto situácie leteckou spoločnosťou British Airways rozhodol podeliť prostredníctvom promovaného statusu na sociálnej sieti Twitter.

Strata kufra nie je v leteckej spoločnosti žiadny ojedinelý úkaz a letecké spoločnosti sa viac menej spoliehajú na to, že klienti s tým, aj tak nič neurobia.

A tak sa tento nespokojný klient rozhodol konať a priplatil si Promoted Tweet a  zverejnil status: Don´t fly @BritishAirways. Their customer service is horrendous.

Tweet zacielil na followerov British Airways. Táto správa celkom zaujala aj viceprezidenta marketingu spoločnosti JetBlue Airways, ktorého zaujal nový trend a zdá sa, že u neho prevážila aj troška škodoradosti, keďže táto nepríjemnosť sa prihodila práve konkurencii.

British Airways sa rozhodli zahrať na mŕtveho chrobáka a na sťažnosť svojho klienta nereagujú, čo zrejme nie je najšťastnejšia voľba. Tento prepravaca má však viacero nahnevaných klientov a na Twitteri dokonca vznikol účet  Hate British Airways.

Problémy s batožinou však nie sú výsadou British Airways, na zlé zaobchádzanie s batožinou či jej stratou sa sťažujú cestujúci aj u iných prepravcov.  V roku 2009 letel so spoločnosťou United Airlines Dave Carrol, ktorému pri preprave lietadlom rozbili gitaru a ten túto skúsenosť zhudobnil v piesni United Breaks Guitars, ktorá mala na Youtube až 13 mil. pozretí.

Ťažko na záver povedať, či je aj negatívna reklama reklamou, avšak  z môjho pohľadu by bolo fajn, keby sa takýmto spôsobom ľudia viac delili aj pozitívne skúsenosti, nielen tie negatívne, aj keď priznávam, že o zlom sa diskutuje dynamickejšie, ako o dobrom. Čo myslíte?

Článok je osobným názorom autora blogu (blogera). Spoločnosť CK Malko Polo, s.r.o ako prevádzkovateľ stránky blog.letenky.sk neberie právnu zodpovednosť za správnosť a úplnosť informácií.

© 1998-2014. Všetky práva vyhradené.