Som typická Váha, niekedy potrebujem byť stredobodom pozornosti, inokedy vyhľadávam samotu. Milujem jedinečnosť, aj preto som študovala literatúru a filozofiu. Zbožňujem medzivojnovú literatúru, expresionizmus a neviem sa nasýtiť Smrekovho vitalizmu. Viac cestujem prstom po mape, ako reálne, o to viac sa zaujímam o zážitky ostatných. Nemám vysnívané miesto - pre mňa je úžasné každé, kde cítim vnútorný pokoj a harmóniu. Neodmysliteľne ku mne patrí kniha, káva, kvalitné červené víno a samozrejme moji najbližší.
Témy
Najčítanejšie
- 19.08.2010
- Prečo sú nízkonákladové lety nízkonákladové?
- 16018 prečítaní
- 16.08.2010
- Malebné Živogošče
- 9110 prečítaní
- 31.08.2011
- Nuansy leta v chorvátskom Gradaci
- 8690 prečítaní
- 30.09.2010
- Chorvátska "MHD" alebo Smiech cez slzy
- 7983 prečítaní
- 10.07.2012
- Poplatok za príručnú batožinu WizzAir – väčší komfort či obyčajné zdieranie?
- 6479 prečítaní
Česi si nenechajú „všechno líbit“!
Veru tak, naši západní susedia sa len tak nedajú, a platí to aj v prípade služieb leteckých spoločností. Počty sťažností na Úrade civilného letectva rastú a svoje o tom vedia povedať aj firmy, ktoré vymáhajú kompenzácie priamo od leteckých prepravcov.
Denník Mladá fronta informoval, že Česi sa sťažujú najmä vtedy, ak je ich let zrušený či mešká. Petr Navrátil z Úradu civilného letectva (CAA) vysvetľuje túto situáciu tým, že dôvodom nie je stúpajúci počet meškaní, ale väčšia informovanosť cestujúcich.
Počet sťažností za rok 2011 sa mal vyšplhať na vyše 200. Pokutu však CAA nemusel uložiť ani jednej spoločnosti. Letecké spoločnosti sa väčšinu sťažností snažia vyriešiť v prospech cestujúcich, pretože výšky pokút sa v ČR môžu vyšplhať aj na milión korún, čo sú nemalé peniaze.
Nespokojným Čechom najviac prekáža nedostatok informácií od aerolínií či problémy v komunikácii samotnej.
Aj spoločnosť WizzAir si myslela, že s cestujúcimi „vybabre“, keď im kvôli technickej poruche zrušila let z Barcelony do Prahy a kázala im kúpiť nové letenky od iných spoločností. Nové letenky samozrejme stovke cestujúcim zaplatiť odmietla. Nejaké financie poskytli klientom na ubytovanie v hoteloch, ale o iné sa vraj nestarali. WizzAir sa bránili tým, že klientom poskytli náhradný let, avšak namiesto pôvodného letu z Barcelony do Prahy mali letieť z Bruselu. A tak sa nespokojní cestujúci rozhodli riešiť situáciu v médiách a WizzAir až po tomto "škandále" priznal poškodeným kompenzácie.
Článok je osobným názorom autora blogu (blogera). Spoločnosť CK Malko Polo, s.r.o ako prevádzkovateľ stránky blog.letenky.sk neberie právnu zodpovednosť za správnosť a úplnosť informácií.