Som typ človeka, ktorý berie prácu ako zábavu. Ak sa dá, tak pri nej v prvom rade relaxujem. Mám veľmi rád samotu a pokoj. Milujem prírodu a pokiaľ mi to práca dovoľuje, trávim čas na vidieku. Neznášam klamstvo povedané priamo do očí a nekompetentnosť niektorých ľudí. Z krajín, ktoré som doteraz navštívil sa mi najviac páčilo Chorvátsko a mojím cestovateľským snom je Austrália.
Témy
Najčítanejšie
- 31.07.2013
- Ušetrite na diaľniciach v Chorvátsku
- 8321 prečítaní
- 28.04.2011
- „Môžete prosím otvoriť okno?“ alebo Šialené žiadosti cestujúcich v lietadle
- 6525 prečítaní
- 18.10.2010
- Jeden pilot na let stačí. Keď tak, poletí letuška
- 6358 prečítaní
- 04.08.2010
- Kuracie soté vo výške 10 000 metrov. Sen alebo skutočnosť?
- 6065 prečítaní
- 28.07.2010
- Máte strach z lietania? Nie ste sami.
- 5343 prečítaní
Zdá sa vám divné, že niektoré letecké spoločnosti urobili zo svojich lietadiel reklamné „šľapky“?
Už sa vám stalo, že ste na trupe lietadla, do ktorého ste nastupovali, videli reklamu vášho obľúbeného fast foodu? Nie, nebojte sa, váš obľúbený fast food nezačal lietať, iba letecká spoločnosť prenajala plochy svojich lietadiel na reklamu. Nečudujte sa, i oni si musia na seba zarobiť.
Zdá sa vám to divné? Musíme si zvykať, hlavne počas krízy sa snažia letecké spoločnosti zarobiť euro, kde sa dá a toto je dosť lukratívny „kšeft“.
Tento krok je vo svete pomerne bežný, no prvýkrát ho u nás použila ČSA. Vo farbách partnerskej banky ČSA už lieta prvé lietadlo.
Už v minulosti sa snažil štát predať svoj podiel v týchto aerolinkách, no neúspešne. Hospodárenie aeroliniek skončilo za rok 2010 v strate 2,5 miliardy korún českých. Než sa ale dostane prepravca z najhoršieho, musí zarábať, kde sa dá. Dúfajme, že leteckým prepravcom začne dariť a nebudú nútení robiť zo svojich lietadiel lietajúce reklamy.
Článok je osobným názorom autora blogu (blogera). Spoločnosť CK Malko Polo, s.r.o ako prevádzkovateľ stránky blog.letenky.sk neberie právnu zodpovednosť za správnosť a úplnosť informácií.